26 Eylül 2011 Pazartesi

Kiraz Kadın Yine Aramızda..

Bloguma yazmaya ara verdiğim süreler içerisinde biliyorum ki beni çok özlediniz. Üzülmeyin geri geldim.. Bu söylediklerime 'götü kalkmış bunun, ne özleyecem seni yeaağğ'' diye tepki verenler olucak tabi ama sevgili kaprisli okurum, seni sallamıyorum. Hem okuyo olman da beni haklı çıkarmaz mı? ;)

Neyse hayal kurarak başladığımız yazımızın devamında dünyayı kurtarma planlarından, siyasette ya da benzer ciddi konulardan bahsetmek olmaz tabi. En az benim kadar biliyosunuz ki çok da ilgilenmiyorum dünyayı kurtarmakla. O işi süper kahramanlara bıraktım ben! Bu internete giremediğim süre içerisinde düşüneceğiniz üzere başıma gelenler pişmiş tavuğun başına da gelmiş midir bilemem ama bana yetti sanırım. Hayatıma yeni girmiş olanlarla artık çıkmış olanların sayısı eşit mi onu bile bilmiyorum, ipin ucunu tamamen kaçırdım.. Keçileri de kaçırdım mı? Hiç sanmıyorum..

Sanırım 'dilimde tüy bitti' olayının son noktasını dahi aştım, başka boyutlarda şeyler bitmeye başladı dilimde ama yinede anlatamadım malum. Okulu 4 senede bitirebilecek kadar zeki olmasam da aynı hatayı iki kez tekrarlayacak kadar da aptal değilim çok şükür. Bir ismin önüne 'eski' sıfatı bir kere yerleştimi, o isimden artık bir bok olmaz. Evet bazı insanlar var ki elindekilerle yetimesini bilir, yenilikleri sevmez, düzenini bozmaz falan filan.. Bak anatırken bile sıkıldım.. Ben onlardan olmayanlardanım demek ki. Son kez de burada açıklığa kavuşturaym dedim. Bir şey bitti mi bitmiştir. 'Tekrar' 'Bir kez daha' 'Bir şans daha' gibi kelimeler ne anlama geliyor bilmiyorum, anlatmanızı da istemiyorum. Üstüne alınması gerekenlerin alınmış olduğunu umarak geçiyorum..

Amaaann bu akşam evdeyim ve canım sıkıldı. Son zamanlarda yeni takıntılar edindim ve ne olduğunu söylemiycem. Imm belki de söylerim ama söyletmesini bilene.. Bu yeni şeyler sayesinde günler benim için kısaldı diyebilirim. Zaman göreceli kavram diyen adamın alnından öpebilirim yeminle. Bu arada alışverişe çıkmak istiyorum, eni sezonda çok güzel şeyler var, rüyalarıma bile giriyolar ofhh.. Ciddi bir alışverişe çıkmazsam bunalıma girebilirim dersem beni sadece kadınlar anlar biliyorum, o yüzden gençler hiç boşuna kafa yormayın, kıyamam..

Biliyorum herkes tatilin bitmesine çok üzülüyor, deniz, kum, güneş, kızlar falan.. Ama daha fazla üzücü olan bir şey var, kiraz mevsimi bitti artık.. Çok bedbahtsınız biliyorum, ama metin olun. Ben burdayım, en pahabiçilemez Kiraz olarak her mevsim sizinle buradayım..

;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder